Witajcie wszyscy,
Minęło już kilka lat, odkąd byłem na tym forum, ale niedawno kupiłem zestaw Aster/Accucraft Light Mikado i chciałbym tutaj udokumentować budowę.
Otrzyma on prawie całkowicie nowe podwozie (z zachowaniem tylko zestawów kół napędowych), kocioł opalany węglem i szereg ulepszeń detali. Celem jest, aby wyglądał jak najbardziej zbliżony do zbudowanej lokomotywy Texas & Pacific 800 class Mikado.
Te lokomotywy Mikado zostały ostatecznie mocno zmodernizowane, co rozważałem modelować, ale ze względu na ograniczony czas na moje własne projekty osobiste, zdecydowałem się zachować je w stanie pierwotnym. Zmodernizowana wersja wymagałaby zupełnie nowego tendra i znacznej liczby zmian w szczegółach i konstrukcji lokomotywy.
Zacząłem układać nowe podwozie w CAD i wymodelowałem nowe zawory zwrotne dla lokomotywy, które wydrukowałem w 3D z shapeways. Otworzyłem tam sklep, więc wszelkie części detali, które wykonuję dla tego projektu, mogą być używane przez innych. Eccentric Engineer by ARDuarte - Shapeways Shops
Nazwa Eccentric Engineer może być wam znana, jeśli jesteście zaangażowani w skale ride-on. To moja główna działalność, która koncentruje się na produkcji wtryskiwaczy i innych akcesoriów parowych w skalach od 1:16 do 1:4,8. www.EccentricEngineer.com
Z niecierpliwością czekam na podzielenie się większą ilością informacji w najbliższej przyszłości.
Anthony
Minęło już kilka lat, odkąd byłem na tym forum, ale niedawno kupiłem zestaw Aster/Accucraft Light Mikado i chciałbym tutaj udokumentować budowę.
Otrzyma on prawie całkowicie nowe podwozie (z zachowaniem tylko zestawów kół napędowych), kocioł opalany węglem i szereg ulepszeń detali. Celem jest, aby wyglądał jak najbardziej zbliżony do zbudowanej lokomotywy Texas & Pacific 800 class Mikado.
Te lokomotywy Mikado zostały ostatecznie mocno zmodernizowane, co rozważałem modelować, ale ze względu na ograniczony czas na moje własne projekty osobiste, zdecydowałem się zachować je w stanie pierwotnym. Zmodernizowana wersja wymagałaby zupełnie nowego tendra i znacznej liczby zmian w szczegółach i konstrukcji lokomotywy.
Zacząłem układać nowe podwozie w CAD i wymodelowałem nowe zawory zwrotne dla lokomotywy, które wydrukowałem w 3D z shapeways. Otworzyłem tam sklep, więc wszelkie części detali, które wykonuję dla tego projektu, mogą być używane przez innych. Eccentric Engineer by ARDuarte - Shapeways Shops
Nazwa Eccentric Engineer może być wam znana, jeśli jesteście zaangażowani w skale ride-on. To moja główna działalność, która koncentruje się na produkcji wtryskiwaczy i innych akcesoriów parowych w skalach od 1:16 do 1:4,8. www.EccentricEngineer.com
Z niecierpliwością czekam na podzielenie się większą ilością informacji w najbliższej przyszłości.
Anthony