Cześć!
Nazywam się Sébastien i jestem z Francji.
Od kilku lat posiadam dwa silniki Wilesco (D16 i D20) i chciałem pójść dalej w parze na żywo, uruchamiając lokomotywę.
Nabyłem piękną Aster Schools class 4-4-0, która nigdy nie była uruchamiana z powodu blokowania po lewej stronie.
Po zdemontowaniu zauważyłem, że lewa nakrętka krzyżulca jest niewspółosiowa z suwakiem.
Próbowałem ją wygiąć za pomocą szczypiec (i silikonu między szczypcami a silikonem, aby nie porysować nakrętki krzyżulca), ale ponieważ boję się ją złamać, nie odważę się użyć wystarczającej siły, aby ją przesunąć
Ponieważ nie jestem w stanie rozwiązać tego sam, zarejestrowałem się na tym forum w nadziei uzyskania dobrych rad od kompetentnych osób
Szczególne podziękowania dla Freda/sncf321e, który udostępnił instrukcję obsługi klasy Schools ze swojej strony internetowej i dodał link do tego forum
Nazywam się Sébastien i jestem z Francji.
Od kilku lat posiadam dwa silniki Wilesco (D16 i D20) i chciałem pójść dalej w parze na żywo, uruchamiając lokomotywę.
Nabyłem piękną Aster Schools class 4-4-0, która nigdy nie była uruchamiana z powodu blokowania po lewej stronie.
Po zdemontowaniu zauważyłem, że lewa nakrętka krzyżulca jest niewspółosiowa z suwakiem.
Próbowałem ją wygiąć za pomocą szczypiec (i silikonu między szczypcami a silikonem, aby nie porysować nakrętki krzyżulca), ale ponieważ boję się ją złamać, nie odważę się użyć wystarczającej siły, aby ją przesunąć
Ponieważ nie jestem w stanie rozwiązać tego sam, zarejestrowałem się na tym forum w nadziei uzyskania dobrych rad od kompetentnych osób
Szczególne podziękowania dla Freda/sncf321e, który udostępnił instrukcję obsługi klasy Schools ze swojej strony internetowej i dodał link do tego forum